A Valve továbbra is makacsan tartja magát ahoz, hogy digitális disztribúciós platformján, a Steamen márpedig nem lesznek reklámok. Egy friss interjúból az is kiderült, hogy miért. 

Erik Johnson, a GamesSpotnak adott interjújában beszélt arról, hogy a Valve azért nem hisz a reklámok beengedésében, mert szerintük negatív hatással lenne a közösségre. Úgy vélik, hogy a reklámok csak rövidtávú pénzügyi célokat szolgálnának, s nem a játékosok érdekeit, ezért nem egednek be semmilyen ilyen anyagot a rendszerbe.

Ráadásul, a szakember nem is hisz abba, hogy ezek a reklámok egyáltalán működnének. Ehelyett, a Valve a hosszútávú kapcsolatokra fókuszál, s kifejezetten rossz üzleti döntésnek, egyenesen hülyeségnek tartanák, ha reklámokat engednének be a platformra.

Érdekes párhuzam, hogy mind az Xbox, mind pedig a PlayStation hálózatán lehetőség van fizetett reklámok elhelyezésére, de a Valve köszöni, ebből nem kér, joggal védi az arany tojást tojó tyúkja érdekeit.