Bár a videojáték expok legnagyobbika között nem vezetik az Asia Game Show-t, lehet, hogy sokáig már nem lesz ez így. A tavaly december 23-26 között, Hong Kongban  megrendezett kiállítás ugyanis rekord számú látogatót, és bevételt is hozott.

Ami Európának a Gamescom, az vélhetően Ázsiának az Asia Game Show, még akkor is, ha itt nagy bejelentéseket, leleplezéseket és friss híreket senki sem vár, sokkal inkább egy kiállításként fogható fel. Tavaly decemberben sikerült az eseménynek elkönyvelnie 472,000 látogatót, ami egy hatalmas szám, olyannyira, hogy más egyéb expok sem dicsekedhetnek ennél több látogatóval.

A South China Morning Post szerint az esemény alatti totál értékesítés volumene 7%-kal nőtt az előző évihez képest, 3,6 millió dollárt kóstált. A Sony Computer Entertainment, a show legnagyobb kiállítója 12%-kal tudta növelni eredményét az előző évhez képest, 3,35 millió dollárt zsebelt be.

S végül egy érdekesség, a kiállításon 30%-kal több női látogató tette tiszteletét, mint 2010-ben.