Jól rajtolt a videojáték-ipar 2016-ban, az év első hónapjában a digitális szegmens lényegesen jobban teljesített, mint az egy évvel korábbi, hasonló időszakban. Majdnem minden kategóriáan növekedést regisztráltak. 

A SuperData jelentése szerint a piac árbevétele 6.3 milliárd dollár volt, mely 8%-kal több, mint 2015 januárjában. Két kategória kivételével mindenütt növekedést regisztálrtak, ez pedig a közösségi játékok, mint például a Doubledown Casino és Candy Crush Saga, valamint a fizetős MMO-k csoportja, mint a World of Warcraft és a Star Wars: The Old Republic.

A digitális PC és konzol kategóriák szárnyaltak, 33 és 30%-os növekedést produkálva az egy évvel korábbi teljesítménnyel szemben. Ez az eredmény főleg három játéknak köszönhető konzolokon: Call of Duty: Black Ops III, FIFA 16 s Grand Theft Auto V, ebben a sorrendben. PC-n pedig a  Starcraft II, Counter-Strike: Global Offensive és a Fallout 4 voltak a húzócímek.