2018 decemberében indította el az Epic Games saját, virtuális webáruházát a PC-s játékoknak, és a versenytársak legnagyobb bánatára az online piactér rendkívül sikeres. Üzletileg, és a vásárlók számát tekintve is.

Indulása óta már 108 millió vásárló döntött az Epic Games Store mellett, és 680 millió dollárral tették le a voksukat. Ebből 251 millió dollárt harmadik féltől származó játékokért fizették ki, és 429 millió dollárt pedig az Epic saját játéka, a Fortnite hozott a konyhára.

Az új PC-piac 73 ingyenes játékot tett elérhetővé felhasználói körében, amiket 200 millió alkalommal töltöttek le. Az online piactér az Egyesült Államokban a legnépszerűbb, az összes felhasználó 17,24%-a onnan került ki. A platform exkluzív játékok, World War Z, Satisfactory, Dauntless, Untitled Goose Game, Outer Worlds, Borderlands 3, Metro Exodus és a The Division 2 rajtja is sikeresnek bizonyult.

A piactérrel kapcsolatos legfontosabb adatok az alábbi infografikán láthatók.