A legdrágább módját választja az Electronic Arts annak, hogy online szolgáltatásainak felhasználóit, azaz, a rajongótáborát bővítse: a kiadó saját üzletláncot készül indítani.

Az első üzlet természetesen Amerikában nyílik meg, idén ősszel. Az Electronic Arts mindent bevet annak érdekében, hogy eladásait növelhesse, az E3-on például bejelentette az Origin.com szolgáltatását, mely a Steam konkurenciája lesz. Ott van még az Online Pass is, csak azok játszhatnak multival minden költség nélkül, akik csont új játékot vásárolnak.

Mindezt szeretné előmozdítani az EA a saját üzletlánccal, melyről Chris Erb beszélt a Forbes magazinnak. Az üzletekben majd nem csak a legújabb és korább sportjátékokat lehet megvásárolni, hanem a helyszínen ki is lehet próbálni azokat. Az első szerencsés város az észak-karolinai Charlotte, melynek repülőterén nyit az új üzlet, vélhetően a FIFA 12 és az NFL 12 megjelenésével egy időben.