A jövő hét és az idei év egyik legnagyobb megjelenése lesz a PlayStation 4-exkluzív God of War, és bár a játék kiváló értékeléseket kapott, technológiailag azért ha nem is több sebből, de vérzik. Például a 4K-módja. 

A God of War többféle beállítással indítható: a felbontást favorizálók a Resolution-módot, míg a teljesítményt a Performance-módot fogják választani. Előbb nagyobb felbontást, utóbbi simább futásteljesítményt ígér. A játék 4K-módja azonban nem sikerült túl jóra, több forrás is azt javasolja, hogy helyette a Performance-módot indítsuk.

A nagyobb felbontásnak ugyanis ára van: a játék sok helyen még a 30 fps-t sem hozza, és ez nem csupán a harcjeleneteknél, hanem felfedezés közben is gyakori. A PlayStation 4 Pro nem igazán kezeli jól a játékban a megnövelt felbontást, és a hardver a frame rate eldobásával kompenzálja a megnövekedett erőforrásigényt. A lenti videón is jól látszik, hogy bizony gyakran betekint a God of War ebben a módban a 30 fps alá, amit pedig stabilan illene hoznia.

Míg a Horizon: Zero Dawn talán a generáció legjobb 4K demonstrációja, amiben még a nagyobb felbontás is stabil 30 fps-sel jár, addig a God of War fejlesztőinek ezt nem sikerült megoldaniuk. A sima játékélményért cserébe úgy tűnik, hogy a Santa Monica játékában fel kell áldozni a 4k módot, és Performance-módban indítani a játékot.