Hidetaka Miyazaki, akit már annyian szidtak azért, hogy földhözvágták a kontrollert a Dark Souls vagy a Bloodborne, legutóbb pedig a Sekiro miatt, sztoriorientált játékot készítene szívesen a jövőben.

A közelmúltban egy Horvátországban megtartott eseményen Miyazaki a Red Dead Redemption 2-t hozta fel példának, hogy ő mit is ért azon, hogy egy játékélmény középpontjába a sztorit helyezi. A Dark Souls-játékok sokkal inkább a játékmenetről szólnak, és ugye a nehézségükről, ami a végigjátszáshoz kell. Konkrétum persze semmi nincs, ha valami már létezik is a projektből, az csak a mester fejében van.

Miyazaki legutolsó projektje a Sekiro: Shadows Die Twice, ami a múlt hónapban jelent meg PlayStation 4, PC és Xbox One platformokon. Sokkal inkább, mint elődei, a játék rendkívül nehéz, olyannyira, hogy a játékosok egy csoportja már azt követeli, hogy tegyenek könnyített módot a játékba.