Május 17-én jelenik meg a CD Projekt RED ígéretes RPG-je, a The Witcher 2: Assassins of Kings, mely masszív történetet ígér, és emellé bámulatos, élő környezetet. Ezt mutatjuk most meg.

Számomra különösen fontos egy játékban, hogy annak környezete mennyire él, egy város mennyire “duruzsol”, az emberek teszik a dolgukat. Ha vidéki tájról van szó, akkor hogyan váltakozik az időjárás, mennyire dinamikus, állatok népesítik-e be a terepet. Vannak nagyon jó példák is, mint például a GTA IV, a Mafia (az első rész) és még lehetne sorolni, de RPG-ket tekintve rossz is, mint például a Dragon Age II, ahol ezt nem igazán sikerült megvalósítani.

A The Witcher 2 azonban ebből a szempontból is jelesre készül vizsgázni, az emberek élik mindennapjaikat, halászok kergetik a halakat, az utcákon nyüzsgő élet folyik, a kovácsok az izzó vasat kalapálják, beszélgetésfoszlányok mindenütt. Az időjárás dinamikus, ha eső érkezik, a városlakók menedéket keresnek, éjszaka pedig annak rendje és módja szerint pihenni térnek. Bravó, igazán lenyűgöző, reméljük, hogy a teljes játék ilyen lesz.

(A játék konzolos verziója később kerül bejelentésre, mind a PS3, mind pedig az X360 verzió. A májusi megjelenés PC-re vonatkozik).

Aki a játékkal kapcsolatos 18 éven felülieknek szóló tartalomra vágyik, az katt ide.