Te is azok közé tartozol, akit elbűvölt az Ubisoft E3-as prezentációjában a Watch Dogs bemutató? Akkor bizonyára abban is egyetértesz, hogy ez lehet az Ubisoft következő nagy márkája. A francia kiadó mindenesetre erről meg van győződve.

Az OXM legfrissebb számában a játék producere, Dominic Guay elárulta, hogy amint megmutatták a kiadó menedzsmentjének a Watch Dogs elkészült részeit, azt válaszolták, hogy “ez lesz a következő nagy márkánk“. Óhatatlan, hogy Guay ezt az Assassin’s Creed-hez hasonlítja, illetve a kiadó több “nagy játékához”:

Körülbelül négyévente sikerül ilyesmit alkotnunk, mint például a Splinter Cell, azután az Assassin’s Creed. Az Ubisoft a jövőben is hasonlókat vár tőlünk.

Azonban a következő kijelentéssel mélységesen egyet tudunk érteni:

Szeretjük a játékainkat, a remek folytatásokat, azonban időnként szükség van arra, hogy teljesen új játékkal állj elő, hogy meglepd a játékosokat, s hogy bővülhessen a repertoárunk.

Bár sokan kicsit kétkedve fogadják azt, hogy az Ubisoft máris franchise-ként gondol a Watch Dogs-ra, pedig még az első rész sem jelent meg, ez bevett szokás, amikor ilyen címekkel lép színre valaki. S mivel a Watch Dogs temérdek pénzt termelhet az Ubisoftnak, ez kockázatvállalásra készteti a stúdiót.