A Remedy Entertainment a második csapat, akik bejelentették, hogy az L.A. Noire arcanimációját lehetővé tévő technológiánál jobb rendszer fejlesztésén dolgozik.

A technológia bár már működik, még fejlesztés alatt áll, s a Remedy következő játékánál már bevetésre is kerül. Az új technológia rá is fér a Remedy.-re, ugyanis régóta küzd az arcok megfelelő megjelenítésével. Már a Max Payne esetében is megfigyelhető volt a kifejezéstelen karakter arc, és még a tavalyi Alan Wake-ben is szánalmasan gyengére sikerült az animáció.

A cég megoldása állítólag rugalmasabb, mint a Team Bondi Motion Scan technikája, s a fejlesztések révén még a bőr alatt futó erek megjelenítését is életszerűvé tudja majd tenni. Mondani persze bármit lehet, a mondás is úgy tartja, hogy szegény ember az, aki már ígérni sem tud. Mindenesetre elnézve az L.A. Noire-ból megjelent videókat, ami porig alázza az összes, valaha megjelent videojáték arcjátékát, én kételkedem mindaddig a Remedy-féle új technológia jobb mivoltában, amíg saját szemmel nem győződöm meg róla.