A CD Projekt gondozásában készülő The Witcher 2: Assassin’s of Kings xbox 360-as verzióját óriási várakozás előzi meg, s ezt táplálja az is, ahogy a lengyel csapat nyilatkozik a játékról, miszerint ilyen jó játék még nem készült a Microsoft konzoljára soha.

A játék készítői a lenti fejlesztői naplón arról mesélnek, hogy milyen célokat fogalmaztak meg maguknak a játék készítése során, elsősorban a választások rendszeréről beszélnek. Łukasz Szczepankowski, a játék küldetéstervezője szerint olyan szabadsággal még soha nem találkozott konzolos játékban, mint a The Witcher 2 esetében. Minden döntésünknek hatása lesz a történetre, s nem csupán a főbb karakterek, hanem az NPC-k sorsára is.

A történetről a játék írója úgy nyilatkozik, hogy Xbox 360-on még nem volt olyan játék, melynek ennyire összetett lenne a története, főleg annak fényében, hogy az egész sztori nem lineáris.