Példaértékű, és reméljük hagyományteremtő a PlayStation azon döntése, hogy visszafizeti a WWE 2K20 vételárát, ugyanis a játék szinte a játszhatatlanságig hibás, annyi bug van benne.

Miután a sorozat rajongói elkezdték közzétenni a bugokat bemutató videóikat a WWE 2K20-ból, hirtelen mindenki a játékról kezdett beszélni. A gyűjtői kiadásból hiányzó tartalmak, nem működő funkciók, grafikai bugok halmaza volt annak a “jutalma”, aki a játékot megvásárolta, olyannyira, hogy az Assassin’s Creed Unity rajtja ehhez képest sikertörténet volt!

Kedd óta a rajongók a  #FixWWE2K20 tag alatt egyesültek, és a 2K Support elismerte, hogy olyan mennyiségű hibajegyet kapnak, ami már nem normális. Hozzátették, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a helyzetet megoldjuk.

A csúfos kudarchoz vélhetően hozzájárult, hogy augusztusban a már 20 éve pankrációs játékokat fejlesztő, amúgy belsős 2K-csapat, a Yuke szakított a frencsájzzal, mindössze néhány hónappal a játék megjelenése előtt, és a fejlesztést a kaliforniai Visula Concepts fejezte be.

Az eset azért is kiemelt jelentőségű, mert precedenst teremthet a jövőre nézve, és a videojátékok is hasonló eljárást vonhatnak maguk után, mint bármilyen, a vásárlással szavatosságra jogosult termék.