A Dead Space 3 létezése ezen a héten vált hivatalossá, megannyi szivárgott információt követően, azonban konkrétumokhoz a Game Informer friss számának jóvoltából juthattunk csak most. Lássuk!

A Visceral Games megerősítette a korábban pletykált kooperatív módot, azonban hagyományos multiplayer mód nem kap helyet a játékban ezúttal. Könnyítést jelent, hogy a harmadik részben már nem kell a különböző fegyvereket tápláló muníciókat összeszedni, hanem univerzális csomagok biztosítják a megfelelő mennyiségű utánpótlást.

Ami számomra nagyon hiányzott a korábbi részekből, az ezúttal megérkezik: a Dead Space 3 fedezékrendszert kap. Az új főszereplő, Carver személye is megerősítésre került: az átvezető jelenetekben a két főhős már képes lesz egymással interakcióba lépni.

A játékról legelőször felbukkant pletyka, miszerint az egy havas-jeges bolygón játszódik, szintén igaz, a bolygó neve nem a Halál, hanem Tau Volantis. Új nekromorphok-kal lesz szerencsénk találkozni, mint például Fodders és Feeders. Jót tesz majd a játékmenetnek, hogy a környezet felfedezhető lesz, azaz,  a játék kevésbé lesz lineáris, mint az előző epizód, sőt, mellékküldetések is lesznek a játékban, így akár le is térhetünk a fő sztori-vonalról.

A fegyverek moddolhatóak lesznek, egyedi fegyvereket lehet készíteni elhullott ellenfeleinknél talált fémhulladékokból.