A tavaly megjelent Deus Ex: Human Revolutions sokak szerint az év egyik legjobb játéka volt, azonban a bossharcokkal sokaknak meggyűlt a baja, tényleg utálatos volt. A fejlesztők most emiatt elnézést kértek, legközelebb jobban átgondolják.

Az Eidos Montreal elismeri, s egyben sajnálatát is fejezte ki amiatt, hogy a bossharcok kibillentették a játékot az egyensúlyából, mentségükre legyen mondva, hogy ezeket a részeket kiszervezték egy külsős csapatnak, ők dolgoztak rajta. A GDC falain belül a játék gameplay igazgatója, Francois Lapikas elnézést kért ismét mindenkitől.

 A bossharcokról azt gondoltuk, hogy változatosságot visznek a játékba, s kissé megtörik annak ritmusát, nem volt célunk, hogy a játékosok képességeit vessük próba alá. Azt hittük, hogy a harcok helyszínén szétszórt töltények és fegyverek kompenzálják majd a harc nehézségeit.

Természetesen még nagyon messze van az, amíg új Deus Ex játékot jelentenek be, ha egyáltalán lesz ilyen, mindenesetre legközelebb alaposabban átgondolják majd az ilyen harcok szerepét a játékokban.