Egy hónap alatt háromszor annyi emberhez jutott el a PlayStation 5 televíziós reklámja az USA-ban, mint amennyien az Xbox reklámjait látták, derült ki egy friss felmérésből.

Október 16-november 15. között 701 millió alkalommal nézték meg a PlayStation 5 televíziós reklámjait, amik közül a legnézettebb, a “Play Has No Limits” szpot volt, amit 258.4 milló alkalommal tekintettek meg a televíziót nézők. Ezzel az összes megtekintés 47%-át a Sony uralta. A Microsoft hirdetéseire jóval kevesebben voltak kíváncsiak, alig egyharmad résznyi megtekintést sikerült csak elérniük az Xbox-szal a Sony-hoz képest, 245 millió alkalmat, ami a teljes reklámnlokk 16,4%-a.

Több oka is van annak, hogy a Sony hirdetéseit miért nézték többen. Amerikában az Xbox népszerűbb márka, mint a PlayStation, ezért is nyomult a Sony most olyan erősen a kontinensen a kampányával.

A Nintendo lett a második helyezett, a japán cég reklámjait 323,6 millió alkalommal tekintették meg, 21,7%-a ez a totálnak.