A Quantic Dream készül az idei nagy dobására, a Beyon: Two Souls-ra, de emellett Guillaume de Fondaumiere, a csapat vezetője a napokban érdekes információt osztott meg 2010-es sikercímükről, a Heavy Rain-ről.

Fondaumiere elárulta, hogy a játék fejlesztési költsége 16,7 millió eurón állt meg, s ahhoz, hogy a játékot piacra tudják dobni, meg egy 23 millió eurós marketing büdzsét is elköltöttek. Azaz, a Heavy Rain negyven millió eurós befektetést igényelt, ellenben az abból származó bevétel elérte a 100 millió eurót!

A Heavy Rain ezáltal bebizonyította, hogy igenis szükség van az innovatív játékokra, és meg is éri rájuk áldozni. A játék sikere indította el a tervezőasztalon a Beyond: Two Souls-t, mely az idei év egyik csemegéjének ígérkezik. Emellett a Quantic Dream egy PS4-es címen is dolgozik már, erről azonban egyelőre semmit nem tudunk.