Az egyik ok, ami miatt a Crytek leszerződött a Homefront 2 elkészítésére a THQ-val nem más volt, mint hogy a franchise neve jól bejáratott a játékosok körében, bár az első résztől nem voltak oda a kritikusok. Mégis jól fogyott, lesz folytatás.

A THQ marketingkampánya annyira jól sikerült az első rész mellé, hogy “mindenki ismeri a játékot”, nyilatokzta a Crytek alapítója és fejese, Avni Yerli az Eurogamer testvéroldalának, a GamesIndustry-nak.  A THQ tavaly szeptemberben jelentette be a Homefront 2-t, melyet már nem az időközben megszűnt Kaos Studios készít, hanem a Crytek angliai egysége.

A jól bejáratott név Yerli szerint, illetve a Crytek által elkészített minőség együtt sikerre ítéli a játékot. “Úgy vélem, hogy a Crytek minőség, illetve egy hasonlóan erős marketing kampány azt eredményezheti, hogy a Homefront 2 nagy durranás lesz.” Egyelőre a játékról nagyon keveset lehet tudni, annyi biztos, hogy a CryEngine fogja hajtani.

A megjelenési dátum körül is nagy a bizonytalanság, egyelőre annyi tűnik biztosnak, hogy a 2014-es üzleti  évben kerül az üzletekbe, PC-re és konzolokra, persze nyugtával dicsérjük a napot.