A napokban új frissítést kapott a Ghost of Tsushima, melyben többek között apróbb javítások jöttek a harcrendszerhez, a feliratozásban is változást hozott, valamint két új nehézségi szint került a játékba.

A Sucker Punch weboldalán részletezi az 1.05-ös patch tartalmát, miszerint az egyik nehézségi szint a Lethal, és a spektrum másik végén pedig egy könnyített móddal próbálkozhatunk. Előbbiben az ellenfelek gyorsabbak, nagyobbat sebeznek, gyorsabban észrevesznek, kevesebb idő áll a tökéletes parry-hoz rendelkezésre. A könnyű módban az ellenfelek nem tudnak megsebezni gyógyítás közben, a nem védhető támadások védhetővé válnak, nehezebben vesznek észre az ellenfelek.

A patch apróbb bugokat is kipucol a játékból, valamint a felirat mérete is állítható lett vele. Ezen felül még a színét is meghatározhatjuk, valamint kikapcsolható az, hogy a szöveget épp melyik karakter mondja.