Érdekes információk láttak napvilágot fejlesztők háza tájáról, miszerint több játék is redukált tartalommal jelenik meg idén, hogy tartani tudják a megjelenési dátumot a fejlesztők. Küldetések, fícsörök és egyéb tartalmak mennek a kukába.

A The New York Times közölte azt az írást, amiben két, egymástól független fejlesztői forrásra hivatkozva állítja, hogy a koronavírus járványnak bizony sok tartalom esik áldozatul játékokban. Annak érdekében, hogy a 2020-as megjelenési dátumot tartani tudják, a fejlesztők inkább megvágják a játékokat. A források szerint, akik még idén megjelenő játékokon dolgoznak, cégüknél ez az új irányvonal: komplett szintek, küldetések és fícsörök esnek áldozatul a kurtításnak.

A koronavírus járvány alaposan átrajzolta a videojáték-ipar terveit is. Az idei legfontosabb élő rendezvények sorra elmaradnak, játékok kerültek át későbbi megjelenési ablakba, stúdiók zártak be rövidebb-hosszabb időre. Teljes a bizonytalanság még a legnagyobb ipari szereplők körében is, épp a napokban nyilatkozta Bobby Kotick, az Activision Blizzard vezérigazgatója, hogy “még túl korai megmondani, hogy a Call of Duty kiadójának bármelyik játékát is el kell-e halasztania”.