Az NBA  2K21 volt az első olyan cím, amiről kiderült, hogy megemelt, 70 dolláros áron érkezik az új konzolokra. Egy felhasználó szerint a játék töltő képernyőjén kinyomhatatlan reklámok jelennek meg.

A játék már játszható a jelenlegi generációs konzolokon, valamint PC-n. A Stevivor felhasználói névre hallgató játékos szerint, miközben az egyik meccset töltötte be a játék, egy Oculus Rift 2-reklám ment 15 másodpercig, amit nem is lehetett elnyomni.

A történetben az a legfelháborítóbb, hogy az NBA 2K21 nem free-to-play játék, ahol ez mára már elfogadott, hanem teljes áron, 60 dollárért kínált cím, ami az új konzolokon ráadásul 10 dollárral még drágább lesz.

Szeptemberben az Electornic Arts kért elnézést a játékosoktól amiatt, hogy az UFC 4 meccsei közben reklámokat helyezett a játékba. A játékosok haragjára reagálva a kiadó bejelentette, hogy eltávolítja a reklámokat a játékból, és többet nem helyez el bennük ilyet.