A NetherRealm egy új DLC-rendszeren dolgozik, mely az Injustice: Gods Among Us-ban debütálna, s melynek lényege, hogy a DLC-karakterek nem a lemezre kerülnek, hanem a játékos akkor is játszhat ellenük, ha épp nem vásárolta meg.

Hogy nézett ki mindez eddig? Vegyük példának a tavaly megjelent Mortal Kombat-ot, ahol a DLC karakterek már a kész lemezen voltak, s az, aki megvásárolta a rengeteg DLC-t, gyakorlatilag csak feloldotta őket. Az új rendszer terveiről a stúdió fejese, Ed Boon beszélt. A lényeg az, hogy minden alkalommal, amikor a játékos játszik, az információk letöltődnek a gépére, s fog tudni játszani olyan karakter ellen is, amit ő meg sem vásárolt.

 Az összes DLC cucc letölthető lesz, nem lesznek előre rajta a lemezen, amit fel kell oldani. Azt szeretnénk, ha a DLC karakterek eljutnának az emberek gépeire.

Az ötlet egyrészt korrektebb érzetet ad a játékosoknak, másrészt pedig jó marketing stratégia, hiszen ha a játékos egy olyan karaktert lát ellenfélül, akit még nem vett meg, de megtetszik neki, és gyakorlatilag ki is próbálja azáltal, hogy ellene harcol, egészen biztosan jobban megjön a kedve a vásárláshoz.